Dychvyrážajúca novinka od Gabrielly Salvete

Gabriella Salvete nepatrí medzi značky po ktorých by som automaticky siahla ihneď ako prídem do drogérie. Nevyplýva to však zo žiadnej negatívnej skúsenosti, len som ich nejako náhodne obchádzala a veľa ďalších značiek a teraz si hovorím: "Chyba!" Podarilo sa mi dostať do šťastnej dvestovky fanúšičiek, ktoré vďaka rýchlej odpovedi dostali možnosť otestovať jednu zo 4 noviniek - lakov STARS.

Lak je zaujímavý svojím akoby pieskovým povrchom po nanesení na necht. Pre mňa to bolo spočiatku dosť nový a taký neurčitý pocit. - mať drsné nechty. Teraz som si však už úplne zvykla. Vďaka jeho drsnému povrchu ma napadlo urobiť test so silonkami a nemám dobrú správu, o silonky sa dosť zachytáva, takže silonkám sa vyhýbajte, avšak o sveter, či vlasy sa nezachytával. Lak je zložený akoby z milióna trblietok, preto som sa obávala odlakovania. Prekvapivo išlo to celkom fajn. Jasné, že horšie ako obyčajné laky, ale na druhej strane určite lepšie ako niektoré trblietavé toppery od Essence. Alobalovú metódu nemusíte použiť, potrebujete však trošku viac času.

Na nechtíkoch dobre drží a na moje prekvapenie mi vydržal cca 2 dni, čo je na mňa úplný rekord. Ak sa Vám aj nejaká špička oškre, nie je problém ju domaľovať a nič nevidieť, práve kvôli tomu drsnému povrchu.

Čo je ešte na tomto laku unikátne, naozaj stačí jedna vrstva, skúšala som aj dve, ale jedna stačí (na priložených fotkách je jedna vrstva).

A na záver štetček je taký "akurátny", dobre sa s ním maľuje, lak nie je ani hustý ani riedky, taký až ideálny:)))

Objem je 11ml

Dostupný bude v 4 odtieňoch: 
01 Lila - červenoružový - môj
02 Sapphire - fialový nájdete u Arvonky
03 Intense Coral - korálovo červený nájdete u Suzi
04 Mistero Grey - šedý u Mademoissele






Detail(fotenie takýchto detailov som obkukala od Suzi a strašne sa mi to ľúbi, dúfam, že mi to odpustí:)


A ešte jedna na slniečku...na slnku je farba viac do ružova a jemnejšia.





Čo dodať, laky sú skvelé a je to len limitovaná edícia, chváli ich každá kočka, ktorá mala možnosť testovať, takže ja odporúčam už len nakupovať! Ja sama sa určite ešte na nejaký(určite Sapphire)ešte ulakomím:) V predaji by mali byť v apríli.

Aktualizácia: 27.6.2013
Písala som, že sa na nejaký lak ešte ulakomím, takže tu je už foto môjho krásneho Sapphire;)






20 komentárov:

  1. Jééj, ďakujem za spomenutie, takto mi spraviť radosť hneď zrána :) Inak lak ti veľmi svedčí, hlavne posledná fotka sa mi páči :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Rada upriamim pozornosť na takú peknú manikúru ako robíš ty alebo Suzi:)

      Odstrániť
    2. aj ja som išla poďakovať a teraz ďakujem dvojnásobne ;-) takže som s tými silonkami mala pravdu, že by to radšej neriskovala :o)

      Odstrániť
    3. no ja som popravde myslela, že to zatrhávať silonky nebude, keď to nezatrhávalo ani svetre ani vlasy!, čo som myslela, že bude. tak nemôže byť úplne dokonalý:D

      Odstrániť
  2. nie som maniak na laky, väčšinou si ich vôbec nelakujem, ale páčia sa mi :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ja keby som si ich nelakovala, tak ich mám totálne dolámané....takto mi ich laky aspoň ako tak držia pohromade:)))

      Odstrániť
  3. Ani ja som doteraz od salvetky nic nemala asi to uz treba zmenit ;) krasny je aj tento tvoj najviac ma vsak zaujal ten sedy

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Jéé díky za odkaz :)))
    Hmm takže jsem se utvrdila, že opravdu potřebuji Lila, Intense Coral a časem i Sapphire :P

    OdpovedaťOdstrániť
  5. toto je naozaj šupa! už som ju videla u iných blogeriek a skvelé! :)
    Veronika

    OdpovedaťOdstrániť
  6. To je super vec o.o Strašne krásne to vyzerá! V apríli môžem zháňať :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Budem aj ja, ten fialový:D Dúfam, že po takejto reklame, keď sa píše o nich všade možne nebudú vypredané:D

      Odstrániť
  7. jee zavidim ake fotky máš ty, ja som ho fotila a teda som nespokojna a stratila som pri tom nervy, asi som na fotenie laku na nechty antitalent..:) inak mne prišiel odtien 03 intense coral a velmi sa mi pači aj ten fialovy :o)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Patty, ja som ho už raz mala nafotený...myslela som, že OK, potom som uvidela Arvonkyne a Suzine fotky-úžasné, prekrásne...horko som zaplakala a nalakovala som nechty znovu a išla som fotiť odznovu:D

      Odstrániť
  8. farbička perfektná :) detailná foto super :)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Ahoj pozývam ťa na môj blog kde práve prebieha moja prvá gievaway, budem veľmi rada ak sa zapojíš aj ty! :))

    http://ishardbeme.blogspot.sk/2013/03/giveaway-i.html
    XX

    táto limitovaná edícia lakov je veľmi pekná :))

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Ahoj dala som na tvoju dobrú radu a akurát som prvýkrát vyskúšala lak od tejto značky a teraz fakt ľutujem, že som ju celé roky obchádzala. V drogérke som si vybrala od Gabriely krásny ružový lak a až po nalakovaní som si všimla, že je práve z tejto rady. Odtieň raspberry je úplne krásny a druhé potešenie bola tá štruktúra, či ako to ty voláš pieskovanie na nechtoch, takže radosť dvojnásobná. Jediné čoho sa obávam je, že ho nájde sestra a už mi ho nebude chcieť vrátiť..:D

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý jeden komentár! Vážim si ich a budem sa snažiť na všetky Vaše otázky odpovedať! <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...