Dioptrické okuliare za 23 eur, no nekúp to!

Ahojte babuše!

O značke Firmoo ste už iste čítali na niektorom zo známejších blogov. Všetko to však boli blogerky, ktoré s firmou spolupracovali, a preto si myslím, že možno Vám bude užitočný aj môj príspevok ako reálnej kupujúcej, kde by som poukázala na všetky plusy aj mínusy tohto nákupu z opačného konca sveta:)

O firmoo.com som sa dozvedela z blogov. Vtedy ešte platila akcia prvý pár okuliarov zadarmo. Ja som však váhala a akcia z ničoho nič skončila. Svojím spôsobom platí doteraz, ale len na naozaj pár vybraných okuliarov, ktoré moc atraktívne nie sú:/

Výhodou je, že v tomto internetovom obchode si môžete na web nahrať svoju fotku a podľa toho skúšať okuliare, ktoré by Vám najviac pasovali. Ale nejaká extra vychytávka to teda nie je. Keby ste videli tie moje fotky...vyzerala som ako mimozemšťan  Čo je však dôležité, pred nákupom si treba riadne pomerať všetky rozmery na okuliaroch, aby ste si z veľkostí S,M,L vybrali tie najvhodnejšie.

K cene rámov si treba pripočítať ešte shipping, a teda dopravu, ktorá na Slovensko alebo do ČR činí 24 dolárov. Často však prebiehajú akcie, kedy pri objednávke nad určitú sumu dopravu neplatíte. Na čo Vás však chcem upozorniť je...aj keď o kúpe ešte nie ste pevno presvedčené, určite sa na stránku zaregistrujte. Rovnako som tam bola zaregistrovaná i ja a po týždni mi prišiel na mail špeciálny zľavový kód na free shipping plus 20% zľavu z okuliarov!!! Aj keď žiadna podobná akcia na stránke neprebiehala. Takže  práve vtedy bolo o mojom nákupe definitívne rozhodnuté:D

Pri nákupe si najskôr vyberiete rám, jeho farbu, potvrdíte. Následne vyberáte sklá, ktoré sú v základnej verzii ZADARMO!!! Treba mať pri sebe recept od očného, pretože musíte vypisovať všetky údaje vrátane zakrivenia osi a podobne. Ak chcete, môžete si vybrať i antireflexné sklá, zatmavené sklá, za všetko sa však niečo dopláca, ale v rozumnej miere. Alebo, ak chcete len imidžovky, vyberiete si len sklá bez dioptrií. Vypíšete adresu a úplne posledný krok je miesto pre vypísanie zľavového kódu.

Čo som bola prekvapená, blogerkám chodili okuliariky celkom rýchlo. V poslednej recenzii som dokonca čítala, že okuliare boli do týždňa doma. A vtedy som sa riadne nastrašila, pretože moje okuliare prišli až po 4 týždňoch!!! Takže netreba sa báť! Okuliare Vám nedovezie pošta, ale kuriér. Sú v relatívne kvalitnom a tvrdom púzdre, takže by mali prísť bez poškodenia. Navyše dostanete ešte druhé púzdro a handričku. Ja som za svoje okuliare aj zo sklami zaplatila 28dolárov, čo je cca 23eur!!! Aj keď som si pôvodne myslela, že sklá budú určite nekvalitné a budem ich musieť meniť, nestalo sa tak. Naozaj cez ne vidím tak ako mám. Pekne ostro. A to mám dioprie do diaľky aj cylinder.

Z tohto obchodu som naozaj nadšená, pretože okuliare, ktoré som kupovala nedávno v optike stáli 158eur, čo je oproti 23 dosť rozdiel. A to som brala v optike z tých lacnejších  Je pravda, že okuliare zrejme nebudú v takej kvalite, tie moje dokonca prišli aj s mini škrabančekom, po rozkliknutí foto ho môžete vidieť, ale nejak mi to nevadí. Takto môžem okuliare meniť aj každého pol roka a nemusím siahať hlboko do vrecka.

Firmoo ako reálna zákazníčka určite odporúčam a ešte jedno upozornenie na záver. Ak sa Vám tam nejaké okuliare zapáčia a budú mať z nich Váš rozmer, kupujte. Keď sa totiž vypredajú, málokedy naskladnia zas tie isté rámy.

P.S. Treba mať samozrejme PayPal alebo sa dá myslím platiť aj kartou, ale ja osobne by som sa bála svoje údaje posielať niekde do Šanghaja odkiaľ boli okuliare posielané:/






9 komentárov:

  1. aj ja mám odtiaľ okuliare ;)
    paráda! ♥

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Mne sa už párkrát stalo, že som potrebovala nové okuliare a vyskúšala som ich v optike, no snáď všetky a nič mi nesedelo, preto by som sa bála ich objednávať takto bez skúšania. Ale zas za tú cenu to znie viac ako lákavo lebo ja dávam za okuliare minimálne okolo 170 eur a tá cena čo uvádzaš ty je priam zadarmo. Za vyskúšanie by to snáď aj stálo. Určite si pozriem ich ponuku :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Jani, ja som mala v ráme v podstate jasno, presne som vedela aký chcem...skúšala som si predtým niekoľko podobných v optike a vedela som, že také niečo by som chcela...takže som sa skôr už len bála, aby mi sedeli veľkostne, aby ma netlačili alebo mi nepadali...ale nakoniec som všetko dobre pomerala a prišli mi okuliare aké som chcela a očakávala...

      Odstrániť
  3. No ja som asi dlho váhala nad tou akciou (zadarmo okuliare pre nových zákazníkov) no normálne tiež nie sú drahé čo som fakt nevedela :) Zvážim ;)

    Some people want... fashion!

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Nevedela som ze nosis okuliarky :) mne ponukli spolupracu a ja som tak dlho vahala ze ked som sa konecne rozhodla, mali uz naplnenu kvotu :/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Nosím veru, musím, lebo nespoznávam známych na ulici:)Kupovala som si nedávno, ale také klasické, slušácke a potom som ľutovala, že som si mala vybrať radšej takéto celorámové a takto vďaka firmoo mám za 23 oboje...

      Odstrániť
  5. tiež som nad nimi dumala, mali tam aj dost podobne ramy ako nosim, len by som chcela cierne, tak super ze si to zrecenzovala ako zakaznik, hodi sa to velmi !!!!:)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý jeden komentár! Vážim si ich a budem sa snažiť na všetky Vaše otázky odpovedať! <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...