Degrade nails

Práve som sa zobudila z môjho poobedňajšieho šlofíka, ktorý si občas doprajem, aby sa mi lepšie rozmýšľalo, keď potrebujem robiť veci školy:) A teda konečne môžem dokončiť krátky príspevok, ktorý som ráno nafotila:)

S degrade nails či ombre nails som sa poprvýkrát stretla asi u Kesi. Vtedy som si len povzdychla, že nie som nechtový maniak, aby som doma našla toľko lakov príbuznej farby k vytvoreniu niečoho podobného.

Druhýkrát som degrade nails videla u Krinoliny, ktorá na to mala lepší spôsob a potrebovala iba 2 laky namiesto piatich - špeciálna dvojka od Pupy na vytváranie degrade nails. Do Pupy sa po takéto lačiky určite chystám, avšak medzitým som niečo podobné skúsila aspoň s lakmi, ktoré som doma prekvapivo našla a celkovo sa mi pozdávalo, že by sa z nich niečo dalo vytvoriť.

po kliknutí na obrázok, sa obrázok zväčší

A toto sú už odtiene Pupa degrade lakov


Skúšali ste už degrade laky od Pupy? Alebo podobnú manikúru ako mám ja s piatimi lakmi?


9 komentárov:

  1. skusala som pupu, ale toto nema chybu, ja nemam tolko podobnych lakov asi len mzonzoe ruzovo fialove by sa nasli, ae zase su matne perletove a tak tak neviem

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja som si tiež myslela, že toľko lakov "podobných" nebudem mať, ale nakoniec pri upratovaní krabičky s lakmi som zistila, že by sa niečo predsa len dalo nakombinovať. Prvý pokus mi nevyšiel, lebo som tam dala jednu farbu do zlata, čo tam nesedelo a toto je už lepšie.

      Odstrániť
  2. Degrade nechty som ešte neskúšala, ale vyzerá to super :) Ja mám strašne málo lakov, takže to skúšať moc nemôžem, ale tie Pupa laky vyzerajú dobre, možno by som si dala povedať :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. ja som to chcela skúsiť ale nemala so vhodnú kombináciu lakov, teraz by sa mi už snáď niečo podarilo vykúzliť. vyzerá to super! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Jéj super to je! Ja by som takýchto odtieňov toľko nenašla, ale musím opäť preskúmať moje možnosti, aby som vytvorila zas nejaké nové :D

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Podarili sa ti :) a tie pupa su uzasne

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý jeden komentár! Vážim si ich a budem sa snažiť na všetky Vaše otázky odpovedať! <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...