Bola som označená..

Na mojom blogu ste zatiaľ žiaden TAG nenašli. Nevedela, či by Vás niečo podobné o mne zaujímalo, avšak na tento som bola označená super kreatívnou Suzi, takže som sa rozhodla zodpovedať a zverejniť. 

Kozmetické záležitosti, ktoré mi fakt nejdú


Nail art môžem prehlásiť u mňa za neznámy pojem. Nikdy som na nechtíky nič nekreslila. Ani len bodky alebo niečo podobné jednoduché! Nie, že by sa mi to nepáčilo. Ale výdrž laku na mojich nechtoch sa pohybuje od niekoľko hodín do max 2dní. Takže mi to príde úplne zbytočné sa o niečo vôbec pokúšať, keď viem, že to nevydrží. Navyše keď sa mi na nechte niečo oškre, mám tendenciu to zlúpať celé a potom mám nechty s ktorými sa hanbím aj vytiahnuť peňaženku v obchode.

Hydratácia pleti: Možno si poviete nakrémovať sa vie každý, len ja sa k tomu nejako neviem prinútiť robiť to pravidelne, vždy po vyčistení pleti. Problém je v tom, že pleť čistím rada a často. Zbožňujem ten pocit takej mierne napnutej očistenej pleti a je mi ju ľúto niečím mazať:) Vždy to odďaľujem. No asi pred pol rokom mi jedna pani na diagnostike pleti povedala, že mám totálne dehyratovanú pleť. Že som na tom horšie ako 50 ročné ženy. Takže ma poriadne vyľakala a teraz sa už snažím. Aj keď málokedy to zvládnem až 2krát denne. Jedine vtedy ak niečo testujem pre Vás, tak si dávam záležať, aby som pravidelnosť dodržovala.

Oči: Nedokážem dať na očné viečko viac ako 3 farby. Teda ja sa o tom pokúšam, ale prosto na očiach zväčša vidieť akurát tak dve. Ak sa snažím maximálne, tak tie tri. Absolútne nechápem ako niekto dokáže robiť také tie líčenia alá dúha a podobne. Mne sa to tam nakopí jedno cez druhé a nakoniec nikdy ani nie je vidieť čo je to za farba:))A to mám na oči 6 špeci štetcov!

Používanie štetčeka na pery: Samozrejme používam lesky a rúže o čo mi však ide, že  nedokážem vytvoriť tie také krásne dokonale nalíčené pery pomocou štetčeka. Proste tak, aby to bolo úplne presné. Niekoľkokrát som bola už na akcii, kde ma líčili, takže viem ako by mal výsledný efekt vyzerať, sama som však nikdy nič tak presné na sebe nedokázala nakresliť. Spodná pera ešte ako tak, ale tie vrchné kopčeky vždy urobím každý iný. Neviem....neviem. PROSTE TO NEVIEM! Pritom keď sú pery nalíčené štetčekom, vyzerá to tak dokonalo:/

A ešte mám dva také prehrešnky, ktoré sú zavinené mojou lenivosťou, či neschopnosťou sa k niečomu prinútiť.

Prvý je kaderníčka. Máloktorej verím a naozaj máloktorej sa dám ostrihať. Zväčša až na naliehanie mojej mamy, že tie vlasy mám už ako "škuty". Keď som už skvelú kaderníčku našla ona "si dovolila" ísť na materskú a mňa nechať napospas osudu:D Táto moja kadernícka fóbia však má svoje odôvodnenie. Raz sa mi už stalo, že som prišla domov s cik-cak ostrihanou ofinou, či cik-cak ostrihanými vlasmi, ktoré mali byť zastrihnuté dorovna. 

Hydratácia zvnútra. Nepijem. Alkohol, teda skôr vínko, to si občas dám rada, ale úplne zabúdam na pitie vody! U mňa je celkom normálne, že sú tri hodiny poobede a ja zistím, že dnes som okrem kávy nič nepila. Neviem ako sa v tom mám polepšiť. Asi by som si musela nadstaviť každú hodinu budík, aby som na to nezabúdala. Ja totiž vôbec nebývam smädná. Viem, že je to jeden z úplne základných krokov ku kráse, lepšie ako všetky krémy dokopy, len musím na to vymyslieť nejaký fígeľ, aby som si mohla povedať, že za deň vypijem aspoň liter vody. Áno, lebo u mňa je aj ten liter veľký problém.

A áno samozrejme existuje ďalších milión vecí, ktoré nezvládam ako dokonalá linka. Spomenula som však tie, ktoré ma tak najviac trápia, resp. mi prídu pre moju osobu najcharakteristickejšie.

A označujem každú jednu blogerku, ktorá má chuť tento TAG zodpovedať. Potom si rada prečítam Vaše odpovede.

Úspešný štart do nového týždňa, kočky!

8 komentárov:

  1. S těmi nehty jsme na tom podobně, já vždycky obdivuji u ostatních slečen, co si na těch nehtech dokážou vytvořit, u mě to většinou tak pěkně nedopadne:D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. verím, že my sme určite šikovné zas na niečo iné:D

      Odstrániť
  2. ďakujem za pokračovanie tagu :-) ten názov príspevku znie ako zo Školy noci :o)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :D povedala som si, že nebudem mať názov, že tag....a takto to dopadlo:D...Školu noci som si musela vygúgliť:))...

      Odstrániť
  3. Ja si tiež olupujem nechty, ale niekedy úplne dobrovolne lebo je mi čudné prečo tam ten lak ešte drží. Väčšinou sa mi zlúpu samé tak do týždňa ostanú mi tam mini plôšky ktoré musím trápiť odlakovačom. A potom že prečo si nerada lakujem nechty :D
    Tiež vôbec nepijem - pitný režim je pre mňa neznámy pojem. Snažím sa v tom ale zlepšovať lebo odpadávam a tak podobne tak aby som bola pri živote musím trocha piť :D Inak mi pomohlo aj cvičenie - cvičíš, dyhčíš (v mojom prípade :D), si smädná. :) Super článok.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. umieram od smiechu..."cvičíš, dyhčíš (v mojom prípade :D), si smädná. :)"...inak skvelé riešenie problému, mala by som aj ja zdvihnúť ten zadok a začať. Nedávno som skúšala Jillian a už po niekoľkých minútach som bola červená ako paprika a tuším, že som aj odbehla do kuchyne po vodu...doteraz som si to ani neuvedomila...keď o tom píšeme...idem sa napiť:D

      Odstrániť
  4. Pěkný článek, asi se taky zapojím do tagu :) Mám s tím pitným režimem úplně stejný problém, je po půl sedmé a já od rána měla dvě kávy a žádnou vodu! Takže se běžím napít :D A to samé s těmi stíny na oči, max dvě barvy a jsem ještě ráda za to, že to vypadá trošku k světu... No snad to časem přijde a já jich zvládnu i víc :D M.
    Can't stop

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Eli s tymi max tromi tienmi som na tom uplne rovnako :/ a co sa tej hydratacii zvnutra tyka urcite to nezanedbavaj!

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý jeden komentár! Vážim si ich a budem sa snažiť na všetky Vaše otázky odpovedať! <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...