BB Hydreane La Roche-Posay

Pekné pondelkové ráno prajem!

Niekedy stačí naozaj len málo a človek si vie urobiť názor. To sa mi stalo aj v prípade skúšania BB krémiku La Roche-Posay zo vzorky. 

La Roche-Posay robí výborné make-upy, a preto som myslela, že naisto bude aj BBčko vynikajúce. No žiaľ.

Prvotne ma zachvátilo nadšenie. Vytlačím krém a ten je krásne bledučký. Myslela som, že konečne niekto pomyslel aj na bledule. Ďalšia pozitívna vec, krém krásne sviežo voňal. Naozaj úžasne! Po tvári sa vynikajúco roztiera, nevysušuje ani zbytočne nepremasťuje pokožku. Dorozotieram krém a pozerám sa na seba v zrkadle...ale predsa ja nič nevidím, žiadne zjednotenie, ani len vyrovnanie tónu nič. Nanášam viac BB krému a nič. Ale že naozaj nič. Keď píšem na blogu, že nejaké BB má nízku kryciu schopnosť, myslím tým, že naozaj aspoň nejakú má. Toto BB žiaľ podľa mňa nemá žiadnu. Ak sa ho snažíte navrstviť a rozotrieť bude sa Vám zošupovať:/

To však neznačí, že by bol celý krém zlý. Možno by som si kúpila i celé balenie, ale používala by som ho ako klasický hydratačný denný krém. Má SPF 20, je bez parabénov, krásne vonia, hydratuje, takže u mňa spokojnosť ako s krémom samotným. Keď ho mám hodnotiť ako BB krém, tak pre mňa sklamanie.

Krém nájdete v dvoch farebných odtieňoch: ružový a béžový( ja som skúšala ružový). Balenie 40ml. Cena sa líši podľa lekární, ale približne od 350kč/14eur.







Fotka tváre bola pri tomto produkte naozaj zbytočná. Moja tvár vyzerala naozaj stále rovnako a bez zmien i po nanesení krému.

Vyhovať ako BB by mohol asi naozaj len slečnám a dámam, ktoré krytie nepotrebujú alebo od BB či make-upu krytie nevyžadujú. Ako hydratačný krém Vám bude pevne verím vyhovať každej.

Som pripravená, že viaceré so mnou nebudete súhlasiť, pretože som našla celkom i dosť pozitívnych reakcií, no môj názor je ten, že keď sa niečo BB volá, tak by to aj BB funkcie malo spĺňať:/ A možno od lacnejších drogériových značiek by som to čakala, ale od  mnou celkom obľúbeného La Roche-Posay veru nie.

Aktualizácia 5.9.2013
Včera som dostala v lekárni vzorku tmavšieho odtieňu BB, keď som ho dnes ráno použila, ostala som trošku prekvapená. U tmavšej verzii je zjednotenie pleti zreteľnejšie, stále to nie je krycia schopnosť, ktorú by som požadovala, no je určite o niečo výraznejšia ako u bledej verzii. Alebo je to možno len tým, že s tmavším odtieňom pleť naberie trošku farby a v tmavšej verzii tak na mňa pôsobí ako tónovací krém, stále nie BB.

Skúšali ste ho niektorá? Čo naň hovoríte?

5 komentárov:

  1. No teda toto by som si urcite nekupila kedze potrebujem toho vela zakryvat :( jedine tak fakt ako ten krem

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Já ho mám v plném balení a jsem spokojená. Mám špatnou pleť a obyčejné make-upy mi nevyhovují a zase na Clinique kosmetiku nemám investice a krásně mi rozjasní a sjednotí plet, sice nekryje, ale o tom není nikde zmínka :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Moja pleť nebola ani zjednotená, to ma skôr trápilo. Neviem, proste na mojej pleti to bolo presne akoby som práve natrela iba čisto hydratačným krémom:/ Každé jedno BBčko doteraz aj krylo, hoc v najnižšej možnej miere, a teda pleť zjednotiloa toto práve nie. U mňa nie.

      Odstrániť
  3. souhlasím s tebou, měla jsem vzorek z lékárny, nekryje, je fakt, že já to nepotřebuji, pleť zhydratoval pěkně až do večera

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý jeden komentár! Vážim si ich a budem sa snažiť na všetky Vaše otázky odpovedať! <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...