Balzam na pery Xperience Max Factor

Ahojte kočky!

Kvalitný balzam na pery nie je nikdy zlý a zbytočný:) A preto Vám dnes predstavím jediný balzam od Max Factoru, ktorý majú v ponuke. Teda presnejšie jeden druh balzamu, ktorý prináša 7 odtieňov. Ja mám Pink Opal. 

Balzam nám ponúka 2 funkcie v jednom, a to žiarivé jemné zafarbenie na perách, a zároveň ošetrenie pier. Na perách je naozaj krásny. Obsahuje množstvo trblietok, ktoré naozaj rozžiaria Váš úsmev. Avšak trblietky sú u mňa aj kameňom úrazu. Zdajú sa mi byť až príliš veľké a na perách ich dosť cítim, neviem prekážajú mi tam. Pery balzam vyživí aj hydratuje, avšak nie toľko ako klasické balzamy ako jelení loj, Labello, Astrid, či moja najmilovanejšia Bioderma. Pery budeme mať ošetrené vďaka prírodným zložkám z mangovníka a maslovníka. Výdrž na perách je taká obvyklá, ako má každý druhý rúž z drogerky.

Tento balzamik je skôr ako jemný rúž, a tak ho aj používam - do mesta, do školy a pod. Určite by som ho nedávala na pery, keď budem ležať doma v posteli s horúčkou, či večer pred spaním. Nie je zlý, ale ani nenahraditeľný. Plusové body mu treba pripísať za krásnu vôňu a spf 10. Celkovo je to u mňa tak 8/10. Bodíky sťahujem čisto kvôli hydratácii, či výžive pier, ktorú som očakávala väčšiu. Inak nemám výhrady, lebo ne perách je fakt peknučký.

S istotou ho nájdete v českom alebo slovenskom Fann odkiaľ ho mám aj ja. Cena: 7,9e/199kč, vyrobený v Írsku. Nenašla som koľko je obsah, ale bol dosť veľký, čiže myslím, že to budú také klasické balzamové 4g.




Ako vidíte balzam som dopoužívala až do úplného konca, takže spokojná som v podstate bola. Len som nebola ohúrená;)
Poznáte? Používate?



9 komentárov:

  1. Oceňujem, že si recenziu urobila až po využívaní celého balzamu a nedala len na prvé dojmy :)Značku Max Factor mám rada, ale tento balzam som nemala a myslím, že ani mať nebudem. Ak by som to ozaj brala ako jemný rúž, tak pekný, ale s farbiacimi balzamami nemám dobré skúsenosti. Nedajú sa nimi len tak pretrieť pery lebo bez zrkadielka sa mi neraz stalo,že som bola zafarbená aj tam, kde som byť nemala. A hydratácia pri farebných balzamoch býva dosť neuspokojivá.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No pre mňa je balzamovanie pier nutnosť a iba čisto s týmto balzamov bez existencie iných, by som moc nadšená asi nebola. A k tým recenziám, ono vždy sa človek snaží otestovať novú vec, čo najviac a až potom písať recenziu, len niekedy kým by som vypotrebovala nejakú vec tak by sa aj prestala predávať, keďže mám toho viac:)Ale zatiaľ sa mi nestalo, že by som niečo napísala a potom radikálne zmenila názor, to by som hneď aj uverejňovala na blogu:))

      Odstrániť
  2. Uz dlho po nom ppkukujem no mam dost balzamov tak chcem trosku minut zasoby :) ten tvoj vyzera v obale tmavo ale na perach je krasny

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No to som asi zabudla dopísať, že netreba hľadieť na farbu v obale. Z nej sa Vám na pery zachytí akurát tak kopa trblietok a naozaj veľmi malé množstvo farby. Lebo tá foto balzamu v obale je takmer identická, no približne:D

      Odstrániť
  3. Ten mám taky, jen jiný odstín :) Mně zase nevadí třpytky, ale právě ta parfemace, na mě je to až příliš...
    Barva krásná, hydratace (v porovnání s ostatními rtěnkami) se mi nezdála nejhorší. Řekla bych, že jeho cena je vyšší než by měla. Alei tak jsem ho ráda zkusila :)
    Jinak jsem už téměř na dně také, ale kupovat znovu nebudu.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Vyzerá zaujímavo, ale asi by ma také množstvo trblietok odradilo od kúpy :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Vypadá skutečně moc hezky :) sluší ti ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. škoda tej hydratácie lebo farba je veľmi pekná! :)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý jeden komentár! Vážim si ich a budem sa snažiť na všetky Vaše otázky odpovedať! <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...